Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
478 postów 2008 komentarzy

slepa manka

Ślepa Mańka - Czasami udajac slepa, mozna dokladniej obserwowac otoczenie.

Co dalej z Ukrainą - widziane z USA

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

Celem numer jeden Rosjan będzie obsada na Ukrainie swojego kandydata na prezydenta. Chciejstwo pisowskich eliciarzy nie ma tu absolutnie żadnego znaczenia.

 Kiedy pisalam o kompletnej glupocie, jaka byla wizyta bylego premiera PRL, naszego kolejnego skarbu narodowego na Ukrainie, Jaroslawa Madrego, zostalam zwyzywana od agentek rosyjskich. Ale okazalo sie, ze Jaroslaw jest jeszcze bardziej marzejszym, o co go nigdy nie posadzalam. Mianowicie pisowscy eliciarze zarzadali, by zniesiono obchody dni Rosji w Polsce. Wymiana dotyczy glownie kultury polskiej i rosyjskiej, wiec to stawia Jaroslawa Madrego na rowni z hitlerowskimi nazistami, ktorzy tez bojkotowali kulture zydowska. Swiadczy to tylko o tym, jak ekipa eliciarzy pisowskich brnie dalej w antyrosyjska paranoje, udowadniajac przywodcom  rosyjskim, jak bardzo sa to ludzie nieodpowiedzialni i bardzo szkodliwi dla polskiej gospodarki. Niestety potwierdza to moja teorie, ze tej ekipie zupelnie czyms obcym jest laczenie polityki z gospodarka.

Trzeba wiec zalozyc, ze obecna ekipa pisowskich eliciarzy, albo jest kompletnie odlotowa, albo swiadomie pelni role agenturalna, majaca szkodzic jak najbardziej stosunkom polsko-rosyjskim, ze szczegolnym uwzglednieniem stosunkow gospodarczych. Prosilabym rowniez notowac, ile osob straci prace, na wskutek wyprawy na Rus Kijowska Jaroslawa Madrego.
 
Pare razy uczestniczylam w spotkaniach wyborczych w stanie Illinois z kongresmenami. Przewaznie byly podejmowane glownie dwa tematy. Zapewnienie pracy i przestepczosc w regionie. Kongresmeni musieli sie gesto tlumaczyc np.  dlaczego Chicago stracilo 800 miejsc pracy z powodu przeniesienia zakladu firmy Panasonic do stanu Minnesota. Natomiast skargi na przestepcow poskutkowaly zwiekszeniem sie patroli policyjnych w dzielnicy. Zreszta przestepczosc w poszczegolnych dzielnicach Chicago, mozna sledzic na biezaco w internecie. Policja w Chicago ma obowiazek zglosic sie na miejscu zdarzenia w ciagu maksymalnie dowch minut i to sie sprawdza w praktyce.  Kiedy sasiad zglosil krecenie sie podejrzanychczarnoskorych osobinikow, w ciagu minuty przyjechalo ponad dziesiec radiowozow policyjnych. Najpierw skuto kompletnie zoskoczonych pechowcow,  a dopiero pozniej pozwolono im tlumaczyc sie, co takiego robili w tej okolicy. Policja chicagowska slynie z brutalnosci-sama bylam swiadkiem, jak olbrzymi czarnoskory policjant wydarl czarnoskorego delikwenta przez otwarta szybe w samochodzie.
 
Mysle ze podobnie jest w innych krajach o wiodacych gospodarkach, gdzie elity mysla o miejscach pracy dla swoich wyborcow w przeciwienstwie do maagdalenkowych eliciarzy wlacznie z pisowskimi. Byc moze ich mocodawcy uznali, ze sprawy polityki gospodarczej sa zbyt powazne, by mogli oni sami decydowac o nich.  Stad kraje Europy zachodniej nie mysla o zadnych sankcjach, tylko o tym jak wejsc na rosyjski rynek z powodu zamieszania na Ukrainie. Zamiast bojkotowac kulture rosyjska, pisowscy eliciarze powinni natychmiast z chwila wybuchu kryzysu na Ukrainie zebrac cala magdalenkowa elite i jechac do Moskwy wraz z Cioskiem i powiedziec przywodca rosyjskim, ze Polska nie chce miec nic wspolnego z wydarzeniami na Ukrainie, tylko chce wypelnic luke gospodarcza, jaka powstala po zachwianiu gospodarki ukrainskiej. Na pewno posel Kuzmiuk nie musial by bredzic o tym, ze trzeba koniecznie wykrzyczec sie, podczas gdy inne kraje europejskie robia w tym czasie doskonale interesy gospodarcze z Rosja. Jestem pewna ze zaden odpowiedzialny przywodca na miejscu Polski nie pojehalby do Gruzji, by jak jakis pajac probowal szkodzic Rosji.
 
Ktokolwiek obserwuje dokladnie wydarzenia na Ukrainie, zauwazy ze Rosja idealnie sie podpiela pod tzw. kijowski majdan, majacy ja wyrzucic z Ukrainy i zainstalowac na Krymie rakiety wycelowane w Rosje, oraz wyrzucic flote rosyjska z Sewastopola. Dopiero teraz dokladnie widac, jak Rosjanie sie do tego idealnie przygotowali. Blyskawiczne referendum na Krymie, bylo odpowiedzia rosyjska na kijowski majdan. Krym ku ogromnemu zaskoczeniu Zachodu zostal zdobyty w sposob pokojowy i co najwazniejsze zgodnie z prawem miedzynarodowym, uwzgledniajac przypadek Kosowa.
 
Okupacja Iraku i Afganistanu okazala sie katastrofalna w skutkach dla najwiekszej gospodarki swiata, przykryta umiejetnie kryzysem finansowym, za co od ekipy Busha finansowi grandziarze i banksterzy dostali w prezencie ok. 1,5 biliona dolarow z kieszeni glownie amerykanskich podatnikow. Mysle ze elity rosyjskie nie beda sie bawily w najazd i okupacje Ukrainy, wlasnie ze wzgledu na koszty. Z drugiej strony zachod mialby doskonaly bodziec, by wspierac militarnie i finansowo najwiekszych milosnikow demokracji z Prawym Sektorem na czele. Putin ma zupelnie inne mozliowsci skuteczniejszego nacisku na rzad w Kijowie w postaci instrumentow ekonomicznych, jak chociazby ceny ropy i gazu. Gromadzenie wojsk przy granicy ukrainskiej jest tylko czescia wojny psychologicznej. Innym waznym instrumentem Putina sa radykalne i nacjonalistyczne ukrainskie bojowki paramilitarne, ktore juz sa zainstalowane przez Rosjan na Ukrainie, w kazdej chwili gotowe do pogromow przede wszystkim ludnosci zydowskiej. Pogromy ludnosci rosyjskiej czy tez polskiej, nie spotkaja sie z zadnym odzewem swiatowych mediow. Bedzie to tylko wewnetrzna sprawa Ukrainy i pokazywana w mediach jako ciekawostka ze swiata podobnie jak pogromy w Nigerii czy w Libii. Swiatowe media bedzie bardziej obchodzily wyczyny mlodych gwiazdek muzyki czy filmu. Natomast gdy beda pogromy ludnosci zydowskiej, to juz zupenie co innego.
 
Zabojstwo jednego z liderow Prawego Sektora Muzyczki, odbieram jako robote wywiadu rosyjskiego, majaca zradykalizowac nacjonalistyczne bojowki, po to, by stopniowo destabilizowac Ukraine. Jest to jedyna porzadnie uzbrojona formacja ideowa, ktora wie za co i o co walczy. Dziwnym zbiegiem okolicznosci ani jednego bojowkarza nie bylo na Krymie, chociaz byly mozliwosci, by sie tam skutecznie przemiescili. Jakos dziwnie nacjonalistyczny Prawy Sektor odpuscil sobie Krym.
 
Banderowcy kontrolowani przez wywiad rosyjski, wykorzystujac smierc jednego ze swoich hersztow, prawdopodnie przejma najwazniejsze ministerstwo spraw wewnetrznych i wydaje mi sie,ze obecny rzad technokratyczny Jaceniuka nie ma innego wyjscia, gdyz w przeciwnym przypadku zostanie unicestwiony fizycznie. W ten sposob Rosjanie przejma Ministerstwo Spraw Wewnetrznych.  
 
Nadal nie wiadomo, kto bedzie ukrytym kandydatem Rosjan w zblizajacych sie wyborach prezydenckich. Ten o ktorym bedzie sie mowilo oficjalnie ze jest kandydatem Rosjan, bedzie tylko markowanym, podczas gdy prawdziwy kandydat bedzie glosil bronienie niepodleglosci Ukrainy do ostatniej kropli krwi przed oczywiscie zakusami rosyjskimi. Obsadzenie stanowiska prezydenta Ukrainy swoim kandydatem,  bedzie celem numer jeden Rosji w najblizszym czasie. Rosja mysli o przejeciu calej Ukrainy, a nie tylko jej czesci wschodniej, glownie ze wzgledow propagandowych.

KOMENTARZE

  • Czy Wy tego nie widzicie...
    że to jest False Flag?

    Oni odgrywają teatr dla Lemingów...na tym polega NWO.
    Ma powstać jeden Rząd światowy i...powstanie!
  • @Talbot 19:05:48
    jest tylko jeden problem-kto ma stac na czele tego rzadu?
  • @slepa manka 19:44:19
    ONI
    Nie Putin i nie Obama
  • @slepa manka 19:44:19
    A czy wiesz o tym, że iluminatów przepędzono i teraz....ktoś inny zarządza światem?
    Czy to zauważyłaś?
  • @Talbot 20:07:12
    Jak to przepędzono?

    Wczoraj widziałem wampira brzezińskiego w telewizorni.

    To kto niby rządzi?
  • Autorka.
    Co to jest za fotomontaż??? jak brakuje argumentów, to się zamieszcza durne zdjęcie! Ten tekst to jest stek bzdur widziany zza oceanu! Już kiedys napisalem, żebyś przyjechała do Polski, to potem będziesz mogła napisać coś konkretnego, bo woda w oceanie załamuje swiatło i widzi się krzywo!!!
  • @zibi 23:09:13
    Jakie zdjęcie?
    Tu nie ma żadnego zdjęcia. Jakieś zwidy ?
  • @Czarny Borys 00:59:07
    A... To o tamtym zdjęciu mówisz :)
    To raczej nie jest Mańki. A co, nieładne?
    Przecież Kaczor bardzo lubi Piękną J. Zawsze ją bronił...
    Byłaby z nich piękna para :))
  • @Czarny Borys 01:14:38
    Można by unię personalna z Ukrainą stworzyć.
    Tylko pomyśl - Piękna Dżulia i JarekPolskeZbaw...
    A jakie fajne dzieciaki by były.
    Czyż to nie piękne? :)))
  • @Czarny Borys 01:36:51
    Nie piję alkoholu.
    Ironia to jedyny sposób na takich jak ty.
  • @SpiritoLibero 23:17:26
    Czas kupić okulary, bo na pierwszej stronie jest ten fotomontaż i pokazuje , że ta "slepa manka" też ich potrzebuje!!!
  • @SpiritoLibero 01:43:37
    Kto nie pije, ten kapuje!
  • @zibi 09:11:32
    Naprawdę nie podoba ci się to zdjątko? Tacy "słit" są oboje :)))))))
  • @zibi 23:09:13
    Nie ja jestem autorka tych zdjec, ale zdjecia sa jak najbardziej adekwatne do obecnej sytuacji. Dwa skarby narodowe Polski i UKrainy, w swoim wspolnym mianowniku w nienawisci do Rosji, chca za wszelka cene narazic oba kraje na interwencje rosyjska. Moj punkt widzenia jest typowo amerykanski i z tego co wiem od znajomych z Polski odzwierciedla punkt widzenia przecietnego Polaka. Te dwa skarby narodowe w odroznieniu od przecietnych Polakow, nie musza sie martwic o byt swoich rodzin. Nie ma nic latwiejszego, niz zerowanie na podatnikach.
  • @Czarny Borys 01:10:26
    Magdalenkowi eliciarze w pisowscy wlacznie na czele z Jaroslawem Madrym, sa wystrugani z banana przez czlowieka z wyksztalceniem podstawowym prawdopodobnie niepelnym. Stad ich ogromna niechec i wrecz nienawisc, kiedy slysza o lustracji. Wiem ze PiS obecnie nie rzadzi, ale z mojego amerykanskiego punktu widzenia, tak wlasnie cala elita magdalenkowa powinna zrobic. Powinna zrobic wszystko by Polska wypelnila luke po sankcjach na Ukrainie dostarczajac do Rosji polskie towary. W zamian Polska powinna oglosic neutralnosc i wspolprace w wylapywaniu banderowcow, ktorzy by sie ukrywali na polskim terytorium. Na tym zyskalaby Polska gospodarka, powstalyby nowe miejsca pracy. Tak wlasnie postepuja wszystkie kraje zachodu wlacznie z USA.
    NIestey bredzenie posla Kuzmiuka jest typowe dla pisowskich eliciarzy, ale on przynajmniej widzi co sie dzieje, jak kraje zachodu, widzac ze oga zastapic miejsce Ukrainy w handlu z Rosja, nieogladaja sie na banderowcow, jak PiS.
    Nie rozumiem na czym polegala w tym przypadku dalekowzroczna polityka L. Kaczynskiego,poza szkodzeniem Rosji za wszelka cene. Aby sie liczyc z Rosja trzeba miec najpierw silna i niezalezna gospodarke i na jej podstawie budowac silna armie. Ale jak napisalam laczenie polityki z gospodarka jest calkowicie obce pisowskim eliciarzom. ROsja sie liczy tylko z krajami, ktore maja silna gospodarke.
    Uwazam ze Polske na to stac ze swoim potenxjalem ludnosciowym i ekonomicznym. Jednak problemem nr. 1 jest lustracja, ktorej magdalenkowa elita wlacznie z PiS nie chce przeprowadzic, poniewaz oni doskonale wiedza, ze lustracja oznaczalaby ich polityczny niebyt. Dlatego wola pelnic sluzalcza role wobec Rosji, Niemiec, izraela, i Bog wie wobec jakiego kraju w zaleznosci jakimi kompromitujacymi materialami dysponuje dany kraj.
  • @SpiritoLibero 10:17:14
    Zdjecie jest jak najbardziej na czasie, pokazuje jak dwa skarby narodowe chca zrobic nam dobrze. Niech zaczna od siebie.
  • @LordConqueror 00:57:45
    Pewnie, jak nie Kaczy to mus ze to rosyjski punkt widzenia.
  • @LordConqueror 14:28:29
    Widze ze jestes kompletnie niedouczony, jesli idzie o historie. Sprawstwo rzeczywiste holocautu glodowego Ukrainy, nie byli Rosjanie, tylko komisarze zydowscy, ktorzy kierowali rewolucja. W tym czasie kiedy UKraincy gineli z glodu, ludnosc zydowska w Rosji otrzymywala wiele przywilejow. W wyniku rewolucji i jej stalinowskich nastepstw najwieksze straty ludnosciowe poniesli Rosjanie. Solzenicyn okreslil je na 70 milionow. Rewolucje w Rosji przygotowali i przeprowadzili zawodowi zydowscy rewolucjonisci, matka Lenina tez byla Zydowka.
    W Polsce sprawstwem stalinowskich zbrodni zajmowali sie tez komunisci zydowscy. Cala gora polskiej stalinowskiej bezpieki byla zydowska, poprzednio zmieniajac nazwiska na typowo polskie. I chcesz Pan twierdzic ze polskich patriotow mordowali Polacy?
    Skoro Pan twierdzi ze rynek rosyjski jest mniejszy od hiszpanskiego, to dlaczego jest tam najwieksze bezrobocie w calej Unii, a do malutkiego rynku rosyjskiego kazdy stara sie wejsc wszelkimi sposobami.
    Polska nie dysponuje kapitalami, ale dysponowala bardzo dobrym rozeznaniem rynku rosyjskiego i polskie towary byly bardzo chetnie kupowane przez rosyjskiego klienta.
    Putin zdobyl Krym bez jednego wystrzalu, a mogl urzadzic Ukraincom krwawa jatke, by sobie raz na zawsze popamietali kto jest ich prawdziwym wladca.
    Widze ze ma Pan takie samo bielmo na oczach co nasz skarb narodowy, bohater dwoch narodow, Jaroslaw Madry.
  • Ludobójstwo na Ukrainie
    Gestorzy ukraińskiej "rewolucji" czyli USA i Międzynarodowa Lichwa właśnie rozpoczęli nowy HOŁODOMOR na Ukrainie.

    Kobieta z Ługańska która wypowiada się na filmiku ma 117 USD (w przeliczeniu) emerytury.
    Po podniesieniu przez "rząd" Jaceniuka (czy jak tam się on naprawdę nazywa) cen gazu o 40% (na żądanie MFW) ta kobieta umrze z głodu albo zamarznie w zimie. Taki ma wybór - albo jeść albo ogrzać mieszkanie.

    Oczywiście z perspektywy Waszyngtonu czy Tel Avivu albo naszych Europejczyków kobieta ta jest tylko "Untermenschem" z ziemi Kacapów, więc ta "lepsza" część ludzkości nic na tej śmierci nie straci a może nawet zyska.

    O żesz wy ku.wy z piekła rodem !


    https://www.youtube.com/watch?v=O3CfH-nhY_U
  • @LordConqueror 14:28:29
    //Skąd się wzięli Rosjanie na wschodniej Ukrainie? Sowieci głodem zabili ok. 10 mln. Ukraińców, głównie na wschodniej Ukrainie. I na miejsce wymarłych nasadzili ruskich. //

    Powyższy tekst jest albo świadomą manipulacją albo świadectwem ignorancji.
    Pochodzenie ludności rosyjskiej na ziemiach stanowiących obecnie południową i wschodnią Ukrainę jest wynikiem kolonizacji ziem zdobytych przez Katarzynę II na Chanacie Krymskim pod koniec XVIII w.

    Na tych terenach, na południe i wschód od dzisiejszego Dniepropietrowska z graniczną twierdzą Rzeczypospolitej nie mieszkała nigdy żadna chrześcijańska dusza bo był to "no-mans-land" regularnie czesany przez Tatarów krymskich.

    Taka np. Odessa była sobie tureckim portem wojennym o nazwie Chadży Bej i aż do zdobycia Krymu było tam zero ludności cywilnej (a już na pewno nie ukraińskiej).

    Polecam 10- tomową "Historię Ukrainy - Rusi" Mychajła Hruszewskiego (Ukraińca z krwi i kości).
  • @LordConqueror 00:40:18
    //Bo przez 20 lat w ruskiej strefie wpływów ten kraj rozkradziono i zrujnowano. //

    Chyba something pojebałos' z tą "ruską strefą wpływów" przez ostatnie 20 lat.
    Przez ostatnie 20 lat Ukraina lawirowała pomiedzy Wschodem a Zachodem i na USraelskie wojny grabieżcze wysyłała większe kontyngenty wojska niż Polska.

    "Ten kraj rozkradziono i zrujnowano".
    Czemu tak bezosobowo ? Ci co kradli i ruinowali mają konkretną narodowość. To dzisiejsi "oligarchowie". Jeden w drugiego z narodu przebranego.
    Nie wstydź się ziomków.
  • @Ptasznik z Trotylu 08:29:35
    To LordC jest z narodu przebranego?...

    LordzieC!!! To prawda? I ja, taki fachowiec, dałem się nabrać traktując cię jako statecznego potomka Piastów????? Jak ja teraz ludziom w oczy spojrzę?.. :D))))))))))))
  • @SpiritoLibero 08:41:52
    A jak myślisz ?

    Facet jest na tym portalu 24 godziny na dobę.
    Kiedy na Ukrainie rozkręca się parchata heca "rewolucyjna", facet czaruje Lwowem (zupełnie jakby był jakimś rozparcelowanym grafem galicyjskim).
    Facet pieje na wszystkie działania Usraela i jego tutejszych pachołków politycznych.

    To "WASP" - jak elegancko nazywa tą kategorię Pan Dr Sendecki.
  • @LordConqueror 14:18:34
    No wiesz, teraz trzeba wszystkim patrzeć na ręce... :))

    I nie jesteś jakimś rozparcelowanym grafem galicyjskim?
  • @LordConqueror 14:22:50
    Ja już podobno w przedszkolu taki twardziel byłem :)

OSTATNIE POSTY

więcej

MOJE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031